vineri, 13 iunie 2008

material vizual

ce material am adunat pana acum:

- de la Scoala 114 avem interviuri cu copiii cu care am lucrat, despre cum va arata viitorul nostru si al lumii care ne inconjoara; toate materialele sunt deja adunate, in urma unei discutii prelungite, in trei intalniri; am ales sa lucram in acest fel, pentru ca elevii de aici au o preocupare deosebita fata de ecologie (au si un curs optional la scoala); in timpul discutiilor-interviurilor, ne-am jucat cu camera si am explicat cum sta treaba cu filmatul, cu filmele documentare, cu filmele independente, cu montajul de imagini si sunet

- de la Scoala 136 avem materialele filmate de-a lungul intregului proiect: proiectii de film, discutii in care copiii povestesc despre viata lor, plimbarea urbana, mici interviuri; materialele sunt filmate de fete si de noi (la partea de interviuri); fetele au vrut sa fie un film despre felul in care ele lucreaza impreuna si se mobilizeaza sa faca ceva, atunci cand totul pare potrivnic. Urmeaza vacanta, va fi greu sa ne intalnim acum, si avem o problema cu titlul filmului, pe care nu-l gasim de niciun fel! bine, filmul nici nu e montat inca, dar...
:)
- filmari in oras, dar ne mai trebuie

- 2 interviuri cu bunici foarte simpatici, dar ne mai trebuie

avem de lucru!

Niciun comentariu: