duminică, 10 februarie 2008

Project launch!

Este februarie si incepe proiectul The School Cinema!

Am ales in cele din urma 2 scoli si 2 licee sa participe in proiect: scoala 136, scoala 114, liceul Cosbuc, liceul de muzica Lipatti.

La scoala 136 si Cosbuc am mai lucrat anul trecut, dar la scoala 114 si la liceul de muzica vor fi experiente ( si experimente :) noi.

Acest proiect este de fapt inspirat din vechiul nostru proiect, Cinematograful Mobil, care s-a desfasurat anul trecut intre februarie si iunie. A fost cel mai tare proiect social-cultural la care am lucrat vreodata. Impreuna cu prietenii nostri din Anglia, Projector Tank ( Silvie si Felix ), am colindat prin tara timp de citeva luni, in 2 dubite, organizind tot felul de proiectii, in tot felul de spatii, pentru tot felul de oameni. A fost super! Mai multe detalii gasiti pe siteul asociatiei noastre, Komunitas.

Si, ca tot am vorbit de Cinematograful Mobil, iata si un colaj:






Niciun comentariu: