joi, 24 aprilie 2008

Pas cu pas

Ne-am dat seama ca, din pacate, nu vom avea timp sa notam pe blog absolut tot ce facem.
Asa ca ne vom scrie doar despre chestiile cele mai interesante. Si despre dificultati, pe care nu vrem sa le ascundem :)

Ce s-a mai intimplat intre timp: asa cum am povestit putin mai demult, din discutiile cu elevii am inceput sa ne dam seama cam care sunt cei care vor intra in grupul de lucru la realizarea de filme. dar i-am incurajat pe toti elevii sa se gandeasca la teme sociale care ii preocupa si despre care ar vrea sa faca un film - astfel incat chiar si cei care au fost mai putin activi la discutiile de dupa filme sa aiba sansa sa se exprime; ne-am gandit si ca ideea de a manui o camera video va atrage elevii mai putin preocupati social catre un efort de gandire sociala, de observatie si empatie sociala.

Azi am avut deja la Cosbuc primul brainstorming de posibile subiecte pentru un film social. Si ideile au curs :) de la film despre cercetori, batrani, orfani, la filme despre coruptia din sistemul de sanatate sau despre gunoiul din oras. Sa vedem in continuare cum se vor cerne ele si cum se vor forma echipele.

Niciun comentariu: