marți, 27 mai 2008

ce am mai facut

ce-a mai trecut timpul...si am ajuns si la faza cea mai dificiala a proiectului: realizarea filmelor.

La Liceul Cosbuc am alcatuit 2 echipe care vor filma. Am facut un brainstorming de idei pentru filme si in cele din urma s-au conturat 2:

- o echipa va realiza un film despre batrini si situatia batrinilor in Bucuresti;

-cealalta echipa va filma diferite zone din Bucuresti urmarind ideea de spatiu public, la fel ca si desfasurarea campaniei electorale din prezent

Unii dintre elevi se inteleg deja foarte bine cu camera video, am fost placut surprinsa sa constat acest lucru. Una dintre echipe deja filmase un interviu la 2 zile dupa ce au primit camera. Iar noi evident, ne-am bucurat!

Sper sa mai gasim timp sa postam din cind in cind pe blog...

Niciun comentariu: