sâmbătă, 31 mai 2008

reluare

as fi vrut sa mai povestesc putin despre luna mai - pentru ca a fost destul de intensa si nu am mai apucat sa mai povestim pe blog...

Mai a fost luna de debut a filmarilor: am luat camere video, am invatat impreuna sa le "manuim" si am incercat sa ne organizam, astfel incat fiecare elev sa aiba ocazia de a filma si de a se "imprieteni" cu o camera video. Au urmat primele exercitii de filmare, pe care ne-am uitat impreuna, ca sa vedem care sunt cadrele bune, cum se obtin cadre bune, ca sa invatam sa folosim lumina naturala si modurile diferite de filmare.
Dupa ce am strans prima serie de miniDVuri si DVDuri si ne-am uitat cum ai iesit primele "exercitii", am inceput sa lucram la ideea filmuletzelor in sine, sa vedem ce imagini ar (mai) fi necesare.

Practic, ceea ce am facut in luna mai si vom mai face este un exercitiu de observatie care se completeaza cu un exercitiu de filmare - baza proiectului nostru fiind ideea de "film ca instrument tactic" de observare si redare a realitatii, care permite o pozitie critica dar constructiva, in acelasi timp.

Niciun comentariu: