joi, 6 martie 2008

liceul de muzica - debut glorios cu jumate de clasa

Azi am debutat si la liceul de muzica "Dinu Lipatti" - am ajuns acolo si am avut "placuta" surpriza ca jumate din clasa chiulise. Era ora de dirigentie sau ceva de genu. Am reusit sa mai convingem citiva sa nu plece si in cele din urma s-au adunat cam 15 elevi. Ceea ce a fost de fapt ok, in final. Pentru ca am putut discuta pe indelete.

Ne-am bucurat ca elevii s-au uitat cu atentie la film, nu au facut prea multe glume pe marginea lui ( acelasi "PUNAM"), desi cind am sosit in clasa plutea un soi de atmosfera de obraznicie...Dar proiectia a iesit bine, iar ei au ramas sa completeze chestionare si sa discute.

Ce mi-a ramas in minte: evocarea lui Gigi Becali si faima lui de om care da bani pt orice ( "Cita bunatate", am soptit eu patrunsa de emotie...) - asta cind se discuta despre ce se poate face ca sa-i ajuti pe copiii aflati in situatii precare. Si viziunea unui baiat care ne zicea cum lumea se imparte in "smecheri" si "fraieri". Cind Iox l-a intrebat "si cum ajung smecherii smecheri" s-a cam blocat...

Aici e de lucrat ca lumea...

Sa-i faci pe oameni sa duca firul logic mai departe, sa-si puna intrebari, sa chestioneze niste aspecte, sa gindeasca intotdeauna si mai mult, sa poata sa realizeze conexiuni din ce in ce mai corecte si mai complexe...

wish us good luck!

Niciun comentariu: