vineri, 28 martie 2008

...dupa prima runda

La sfarsitul primei serii de proiectii de film si discutii am adunat echipa pentru o scurta auto-evaluare, sa vedem ce bune si ce...mai putin bune s-au adunat.

Ne-am dat seama de urmatoarele chestii "pozitive":
- este foarte important sa mergem la Liceul Cosbuc, pentru ca elevii de acolo au toate sansele sa devina viitoarele elite ale tarii, asa ca responsabilizarea lor sociala si capacitatea lor de intelegere a mecanismelor sociale trebuie cultivate si incurajate
- ne place la Scoala 136 si vrem sa lucram intensiv cu fetele de la 7 B, care chiar merita sustinute in ceea ce fac/ incearca sa faca
- discutiile au decurs bine, am atins subiecte variate si destul de complexe, uneori chiar mai complexe decat ne-am fi asteptat
- sunt mai multi elevi deschisi, receptivi, interesati si implicati decat am crezut! Super!
- munca in echipa este un exercitiu social f bun, atat pt elevii cu care lucram, cat si pt noi!
- echipa noastra ramane mereu deschisa, asa ca Emil si Sylvie ni s-au alaturat si ne ajuta sa filmam si sa facem poze in timpul "lectiilor".

Si de urmatoarele dificultati:
- orarul intalnirilor este destul de greu de corelat cu orarul elevilor, pt ca activitatile noastre sunt mai mult sau mai putin extra-scolare
- in Liceul de Muzica, elevii nu sunt obisnuiti cu discutii deschise, cu metode non-formale de educatie asa ca sunt destul de greu de "urnit"
- in timpul proiectiilor de film, atentia elevilor este destul de usor de distras, atunci cand vreun coleg se misca sau vorbeste aiurea, sau cand nu este suficient de intuneric in sala, pentru imagini de calitate...
- au ramas destul de multe subiecte de discutie deschise dar neduse pana la capat - asa ca am facut o lista si am dat-o elevilor, ca tema de gandire; si am decis sa facem, cu unele clase, o intalnire in plus, doar de discutii, fara proiectie de film
- din pacate...nu putem multumi pe toata lumea, nu putem da toate raspunsurile, nu ii putem face pe toti sa devina mai responsabili si constienti fata de lumea in care traim...eeeeh asta e viata

Niciun comentariu: